Hoe kan ik mn beeld vastzetten iop mijn ipodtouch 4 zodat hij niet meet mee draait als ik de ipod draai wie wert een oplossing

Op bed heb ik hier nogal last van

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

2x je home-button indrukken, waardoor je het multitasking balkje krijgt.

Dan naar links (dus met je vinger naar rechts vegen). Dan staat er een icoontje met een pijltje die een rondje draait. Als je daarop drukt, komt er een slotje in te staan en is de staande paginarichting vergrendeld. Dat kun je (helaas) niet doen in een andere stand: hij zal altijd staand moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbelklik op de home knop, dan een naar voren schuiven in het onder menuutje waar je altijd je huidige activiteiten hebt staan, dan zie je een draai icoon en daar klik je op en dan komt er een slotje in te staan :)